PENSAMENTS

A vegades penso en que hagués passat si en lloc de fer una cosa , hagués fet una altre.
O en lloc de conèixer una persona , hagués conegut a una altre.

A vosaltres no us passa, que us pregunteu : Que hagués passat si...?

Per exemple: Que estaria fent jo ara si no hagués tingut a la meva filla?  O si la hagués tingut amb una altre persona?

Moltes vegades intento imaginar-me com seria la meva vida si hagués fet les coses diferents de com les he fet en realitat.Si realment hagués fet el que volia fer.
Als 18 anys m´hagues agradat anar a estudiar anglès a Anglaterra,però no ho vaig fer...

M´hagues agradat casar-me,ja fa temps.Encara no ho he fet...

M´hagues agradat estudiar la carrera de magisteri...

M´hagues agradat viatjar més...

Ara el que estic intentat, es fer tot allò que vull fer.Peró si no tens gent al voltant que cregui en tu , i que t´animin i t´ajudin, es molt difícil.No dic impossible, però costa molt més.


Comentarios

INSTAGRAM @_LADYMOCCA_

PODCAST