PRIMAVERA

La primavera.Que dir de la primavera.Es una estació rara.Encara fa fred , peró també comença a fer calor , i hi ha dies que no se que posar-me.Si m´abrigo molt tinc calor i si em poso alguna samarreta de maniga curta o de tela fina , tinc fred.
es un rotllo! I a mes també tenim l´estima polen dels arbre.A mi s´em fica a tot arreu, als ulls , al nas, al coll...
Jo em quedaria eternament al mes de juny.Ni molta calor i gens de fred.
Que en penseu vosaltres?
Quin mes de l´any us agrada més?

A mi m´agrada la calor , pero no la calor extrema.Peró confesso que la tardor, quant comença a fer fresqueta,també m´agrada.A la nit , despres de sopar, estirar- me al sofá a veure la tele amb una manteta a sobre.Mmmmm!

Peró el que no m´agrada gens ni mica es el canvi d´hora a l´hivern.Que a les sis de la tarde ja sigui fosc...Ufff! Quina mandra! jo no tinc ganes de sortir ni de res.

El sol ens dona energia.El necessitem i es nota quan no hi es.
Aprofitem a tope el sol!


Espero els vostres comentaris.
Fins la próxima!

Comentarios

INSTAGRAM @_LADYMOCCA_

PODCAST