VACANCES A FILIPINAS 2013

Aquestes vacances estan sent especials.
Hem celebrat l' aniversari de la nostra filla a la manera d' aqui,i ha sigut molt divertit i barat!
Va vindre molta gent.Ningu li va fer cap regal, perque la gent d' aqui son pobres i no s' ho poden permetre.
A Barcelona l' haguessin ompler de regals, pero la majoria no li haguessin agradat i es moririen de pena i pols en un calaix.

La veritat es que ens ho vam passar molt be.
I vam jugar al joc de la "cucanya"!!

M'en recordo que de petita ho feien a la festa major del meu poble.Pero ara feia molts anys que no ho havia vist a cap lloc.
I el menjar,tot diferent del que haguessim fet a Barcelona.

I diumenge farem un bateig.
Un bateig per la nena a l'estil filipi.Es diu "compil".
Segur que tambe sera molt diferent i especial.

La veritat es que m'agrada estar aqui.Tot es mes sensill,no hi presses com a Barcelona,i aqui la gent em tracten amb respecte.
A Barcelona crec que soc invisible.

Cada vegada em sento mes d' aqui que d' on he nascut.Aqui m'han "adoptat" i jo sento que formo part d'una gran familia.A Barcelona la meva familia 

Comentarios

INSTAGRAM @_LADYMOCCA_

PODCAST