blog nou

Hola! He cambiat de blog , per que crec que aquest es més fácil d´accedir.
Aqui seguiré parlant del meu viatge a filipines i també afegiré altres coses. Com diu el titol del blog : DE TOT UNA MICA.

Escriuré de viatges, de menjar , de moda... Us parlaré del que m´agrada i també del que no.
En definitiva , escriuré del que em pasi pel cap, del que pensi.
Per aixó he volgut crer-me un blog, per poguer expressar-me.

Espero us agradi i no dubteu en fer el vostre comentari.






Hola! he cambiado de blog , por que creo que este es más fácil.
Aquí seguiré hablando de mi viaje a filipinas i a demás también escribiré de otras cosas, por eso el blog se titula : DE TODO UN POCO

Escribiré de viajes, de comida , de moda ...
Os hablaré de lo que me gusta y lo que no.En definitiva , de lo que se me pase por la cabeza, de lo que piense.
Para eso he creado este blog , para expresarme.

Espero que os guste y no dudéis en hacer vuestro comentario.

Comentarios

INSTAGRAM @_LADYMOCCA_

PODCAST